.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فاضلي:قابليت هاي دانش آموزان را درک کنيم

رئيس سازمان آموزش و پرورش مازندران از مدرسه محوري و اداره مدرسه به دست دانش آموزان به عنوان سيستم جديد آموزش در مدارس ياد کرد و گفت: اگر قابليت هاي دانش آموزان را درک کنيم و بر اساس توانايي ها به آنان مسئوليت دهيم، مديريت مشارکتي محقق مي شود.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، سيد نصرت اله فاضلي در افتتاحيه همايش هميار مشاور که در اردوگاه شهداي دانش آموز بادله ساري برگزار شد، اظهار داشت: يکي از ويژگيهاي عصر حاضر، ارتباط کم انسانها با يکديگر است.
وي با بيان اينکه يکي از کارهاي اولويت دار در مدارس، آموزش همزيستي اجتماعي است، افزود: بسياري از معضلات و مشکلات جامعه به خاطر جهل و ناداني است.

فاضلي با اشاره به مديريت آمايش در سند توسعه استان مازندران تصريح کرد: دانش آموزان، آمايش سرزمين مجموعه نظام تعليم و تربيت هستند.

وي انسان را پيچيده ترين موجود خواند و گفت: براي رهايي از اين پيچيدگي بايد از تمام عناصر برقراري ارتباط عاطفي و روحي استفاده کرد.

فاضلي با موفق دانستن طرح هميار مشاور ياداور شد: با اجراي درست اين طرح، چگونه در اجتماع زندگي کردن، با ديگران ارتباط برقرار کردن و اعتماد به نفس به دانش آموزان آموزش داده مي شود.

گفتني است پس از سخنراني رئيس سازمان، تعدادي از دانش آموزان در تريبون آزاد به بيان مشکلات و ديدگاههاي خود درباره مشاوره و طرح هميار مشاور پرداختند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.432 seconds.